Accès des membres | Trouver un Groupe | English

Nouvelles/Médias

We are currently seeking the following retail sales associate positions for our Scout Shop, located at 55 Karwood Drive, Paradise, NL. Plus »
Scouts Canada, Newfoundland and Labrador Council, would like to welcome our new Deputy Council Commissioner for Communications, Kelly Foss to our team. Plus »
Scouts Canada, Newfoundland and Labrador Council, would like to welcome our new Council Commissioner, Stephen Loney to the team.   Stephen will be starting this role July 1st, 2018. Plus »
Welcome to Chris Fitzgerald, our new Scout Shop employee. Shop hours for the week of Jan. 22-27 are as follows: Monday: 10 a.m. - 6 p.m. Tuesday to Friday: 11 a.m. to 7 p.m.  Plus »

Nouvelles

Scouts Canada, l’organisation jeunesse la plus importante au pays, offre des programmes stimulants pour les garçons et les filles âgés de 5 à 26 ans dans des milliers de groupes répartis dans la plupart des villes du Canada.

S'inscrire aux Scouts Bénévoles Faire un don Mises à jour par courriel

Hang On - Refreshing Form Data ...